Bronzejat sense sol

Bon tarda a tothom!

Com us estan anant les vacances? A mi genial, des que vaig acabar de treballar m’he relaxat tant que ni tan sols he pensat a publicar. Ho sé, error. Suposo que m’agrada viure al límit i com més feina tinc i més ocupada estic, més temps li dedico al blog. No vull ni sentir que l’estiu s’acaba ja, em nego. És per això que l’entrada d’avui té relació amb aquest sentiment de negació: us porto dos mètodes per bronzejar-vos sense sol. Per tots aquells que no heu pogut anar de vacances a la costa o que no us conformeu amb el bronzejat que teniu, o simplement per tots aquells que no us agradi prendre el sol i no us interessi fer ús de les cabines de rajos UVA; aquesta entrada és per vosaltres.

Abans que comencés l’estiu, vaig descobrir—potser era l’única que no ho sabia—les cremes autobronzejadores. No tant com el producte en si, perquè ja n’havia tingut alguna, sinó la freqüència amb què la gent les fa servir. Davant d’aquesta novetat i la meva recent obsessió per estar morena, vaig començar a informar-me al respecte i en poques hores vaig classificar-les en dos tipus (generalitzant molt): cremes d’autobronzejat progressiu i cremes d’autobronzejat instantani. Aleshores vaig començar a buscar marques i les respectives opinions per definir amb una base prèvia quins eren els requisits que havia de complir una crema d’aquest tipus perquè jo me la comprés. Són els següents:

  • Que NO faci olor o que aquesta no sigui desagradable.
  • Que NO deixi taques ni marques a la pell.
  • Que el resultat NO sigui un color taronja.

Aleshores vaig anar descartant, segons el que llegia, i vaig acabar trobant dues, una de cada tipus, que són les que actualment faig servir i que recomano a tothom. Per aquesta raó, us en parlaré més detalladament a continuació. Per cert, abans de començar l’aplicació de qualsevol crema d’aquest tipus és gairebé imprescindible que us exfolieu la pell bé, ja us parlaré de com ho faig jo en una altra entrada! Aviat. Ah! I una altra cosa, aquestes cremes és necessari aplicar-les amb un guant com aquest perquè sinó queden tenyits els palmells de les mans.

Gradual Tanner de Skinny Tan #ad

Aquesta és una crema autobronzejadora progressiva, és a dir, que amb l’aplicació constant d’aquesta el color de la pell va canviant a poc a poc. La vaig conèixer a través d’una amiga que me la va recomanar fa molt temps i més tard, quan em vaig interessar per aquest tipus de crema, vaig decidir posar-me en contacte amb la marca. El que jo desconeixia en aquell moment era que està feta amb productes naturals i ecològics i que, per tant, no és perjudicial per a la pell (MOLT IMPORTANT). Això suposa que es pot fer servir diàriament, cosa que beneficia les meves etapes obsessives per estar bronzejada i alhora m’hidrato la pell.

IMG_9309

Aquesta crema òbviament compleix els tres requisits:

  1. Fa olor de coco. Que si no esteu acostumats a portar cremes perfumades, potser se us fa estrany. Però a mi que ja m’agrada doncs perfecte.
  2. La seva aplicació és fàcil i no deixa taques, és a dir, és un bronzejat uniforme.
  3. El color que deixa és molt natural i no es veu gens artificial.

Sí que és cert que els resultats són lents d’apreciar, ja que canvia la pell de color molt subtilment, però amb paciència i constància es nota. Realment us dic que val la pena perquè cada cop que em llevo al matí i veig que estic una mica més morena que el dia anterior m’emociono i suposo que si sou tan detallistes com jo, us passarà el mateix. A continuació us deixo una foto de l’abans i el després, amb cinc dies de diferència. No sé si veureu gaire bé el canvi és que és una mica complicat fer coincidir la llum, la posició i el color exacte del fons per comparar cinc dies després.

ABANS

ABANS

DESPRÉS

DESPRÉS

Instant self tanning mousse (Medium) de St. Moriz

Aquest és l’altre tipus d’autobronzejador, l’instantani. En aquest cas és en textura mousse però també hi ha en crema. A mi m’agrada més en aquest format, ja que a diferència del progressiu aquest és com un tint i, per tant, necessites que l’aplicació sigui molt més ràpida per poder veure les zones on ja l’has aplicat i per corregir-les més fàcilment. El vaig aconseguir a través d’Amazon, tot i que no és l’únic lloc on en venen, a un preu molt raonable i vaig decidir provar aquest to (medium) perquè a part de les opinions al respecte que vaig trobar, tinc el to de pell clar i no em volia arriscar al fet que semblés molt artificial.

IMG_4985

Com l’anterior, aquesta compleix tots els requisits:

  1. No fa olor de res.
  2. No deixa taques a la pell si te l’apliques correctament, en el meu cas encara no m’ha passat.
  3. El color que deixa no és artificial, ja que és com un bronzejat daurat.

Aquesta crema, a diferència de l’altre, jo no me la posaria cada dia, és a dir, la considero per ocasions especials per diversos motius: en primer lloc, perquè no és un producte natural i, per tant, no crec que la pell agraeixi la seva aplicació amb el pas del temps; i, en segon lloc, perquè es tracta d’un tint per la pell i, per tant, tapa el porus i no el deixa respirar. Jo crec que és de les millors opcions que ens podem trobar en el mercat actualment, si busquem alguna cosa econòmica. Tot i que, jo veient com funciona, no pagaria 30,50,60 € per l’equivalent d’una d’alta gamma, sabent que aquesta ja em funciona bé i compleix el que promet una crema d’aquestes característiques (i els meus requisits). La seva durada és molt curta, de tres a cinc dies, i per això crec que és millor fer ús diari de l’anterior i aquesta reservar-la per moments puntuals malgrat que els resultats siguin instantanis. Respecte a la fotografia de l’abans i el després, faré servir la de l’abans de l’anterior crema i la del després és una que em vaig fer amb el mòbil perquè ara mateix acabo de tornar de vacances i estic ja morena com per aplicar-m’ho. Així que us demano disculpes per avançat per la qualitat de la fotografia i no us espanteu amb la diferència de color.

ABANS

ABANS

DESPRÉS

DESPRÉS

NOTA: Trobo necessari aclarir que la substitució del sol per aquests productes pot ser perjudicial per a la salut, ja que el sol no només ens aporta el bronzejat. A més, dir-vos que sempre serà molt més saludable anar un dia a la platja a primera hora del matí i evitar les del migdia, que aplicar-se aquest tipus de crema. Però si no tenim l’oportunitat, aquestes són per mi les millors opcions.

Dit això, espero que us hagi agradat aquesta entrada i com sempre ja sabeu que si teniu qualsevol dubte només me l’heu de deixar als comentaris i jo us respondré tan aviat com ho vegi. Continueu gaudint de les vacances i us espero aquí amb la propera entrada, ben aviat!!

Moltíssimes gràcies per llegir-me!

Judita ♥

Anuncis

Deixa un comentari

