Agenda Mr.Wonderful 2016-2017

Bona tarda a tothom!

A l’entrada anterior us vaig comentar que no sabia si podria publicar avui perquè estava pendent que m’arribes una agenda i com haureu comprovat pel títol, m’ha arribat. Per tant, avui us parlaré sobre la nova agenda gran a setmana vista de Mr.Wonderful.

Com l’any passat, he decidit fer un vídeo del unboxing de l’agenda. He de dir que sense l’ajuda del meu germà hagués quedat bastant més penós, gràcies Edgar. Així que us el deixo a continuació i després us comento una mica la meva opinió al respecte.

Bé, l’agenda d’aquest any pel meu gust és molt millor que l’anterior. No sóc gaire fan de l’alt grau de positivisme, però sí que m’encanten els detalls i aquesta agenda en té molts. Faré una comparativa respecte a la de l’any passat.

Aquest any la pàgina de presentació m’agrada més, ja que la de l’any passat havies de posar molta informació i hi havia coses que em semblaven irrellevants.

Hi ha tres pàgines d’horaris i s’agraeix bastant—a la de l’any passat també—i el format m’agrada més, ja que han deixat un espai per posar les hores, cosa que a l’anterior no.

En la d’aquest any he trobat a faltar la pàgina de ’30 cosas que quiero hacer’, ja que allà posava els objectius que tenia pensat assolir durant l’any.

A l’inici de cada mes han posat pàgines amb activitats i informació complementaria—l’anterior no ho tenia—i això m’ha agradat, ja que passa a ser una agenda original i et motiva a començar cada mes.

Pel que fa a les pàgines del que seria l’agenda en si, on estan els dies, m’agrada més, ja que aquest any no són de quadrícula sinó pauta i a més han suprimit unes llistes que hi havia per cada dia que mai les arribava a utilitzar.

M’agrada el fet que hi hagin inclòs un petit requadre per anotar coses importants dels diferents dies tot i que ho trobo a faltar als caps de setmana també.

Aquest any l’agenda acaba a finals d’agost cosa que ho trobo molt més coherent, ja que l’any passat acabava al gener i per exemple l’agenda del 2015-2016 no l’acabaré. Aquest punt el valoro moltíssim, ja que sentia que no l’aprofitava del tot.

Al final de l’agenda han afegit dues pàgines de contactes, una llista de coses per fer, deu pàgines per escriure el que vulguis en diferents formats i quatre pàgines per anotar les despeses (molt útil). Aquests són els detalls que m’agraden. Bé, també els adhesius—vuit pàgines com l’any passat—però hi ha bastants que m’agraden molt més (els trobo més útils).

També han afegit un calendari desplegable i com un llistat de les coses que t’agradaria destacar de l’any (m’encanta!!!). Ah, i una llista també de les dates importants.

Finalment, també han conservat la butxaca per guardar tot el que tu vulguis i una regla. Però han afegit una sèrie de formes per utilitzar-les a l’agenda o a on vulguis, per exemple una fletxa. Crec que és molt útil, ja que t’estalvies fer servir la regla.

Una altra cosa que he trobat a faltar han estat els separadors, ja que podies accedir a les notes, als adhesius o al dia que estaves més rapidament. Pel que fa a la resta jo crec que aquest any s’han superat i m’agrada molt. He obviat que hagin afegit una frase cada dia perquè ja us he comentat que no ho comparteixo gaire però per mi aquesta agenda és de 10 i ja estic desitjant començar-la.

A més, aquest any també han obert una pàgina complementaria a l’agenda i vull que arribi setembre (Judith, les vacances.) per poder saber que hi ha!


I bé, fins aquí l’entrada d’avui. Per si algú ho dubtava, no he col·laborat amb ells i per tant l’agenda me l’he comprat jo. Sentia la necessitat d’ensenyar-la perquè val molt la pena. Ens veiem aviat i com sempre…

Moltíssimes gràcies per llegir-me!!

Judita ♥

Anuncis

One thought on “Agenda Mr.Wonderful 2016-2017

  1. Hola bonica!
    M’he llegit totes les entrades que has anat publicant, el que passa que estic treballant i no he tingut gaire temps per comentar-te.
    Justament ahir vaig tenir l’agenda a les meves mans!! No sé si comprar-me aquesta o la petita, però sens dubte alguna de les dues em compraré.
    Molt guais tots els posts que has anat fent. Ens anem llegint, com sempre.
    Un petó enorme guapa!

    M'agrada

Deixa un comentari

