4 àpats – 1 dia

Bon tarda a tothom!

En aquesta entrada us vull ensenyar el que menjo jo en un dia qualsevol. En realitat és una excusa per fer fotos al menjar i per cuinar perquè és una de les coses que més m’agrada fer. Les receptes que veureu a continuació són molt senzilles perquè en els dies normals no tinc gaire temps per posar-me a fer de més elaborades. No obstant això, espero que us agradin!!

E S M O R Z A R

Per esmorzar aprofitant que tenia advocat a casa vaig decidir acompanyar-lo amb dues torrades integrals, oli d’oliva, sal i pebre. Ah! I una mica de gall d’indi perquè tinguessin més gust, ja que l’advocat és bastant insípid. Per beure vaig escollir fer-me un Té Chai amb llet i per fer l’espuma de dalt el vaig batre amb la batedora (és una mania que he agafat recentment i si, ho faig amb tot).

IMG_9464

IMG_9474

IMG_9459

Aquest és el té. Es fa escalfant la llet, tot i que jo no sempre ho faig, i després afegint el sobre que es desfà a l’instant. Jo el viag comprar al Dia i em va costar 2,49 €, venen 12 sobres per si us interessa.

D I N A R

He dividit el dinar en tres parts: primer plat, segon plat i amanida. Començaré explicant el primer plat: mongetes amb xoriç i allioli suau (Que per cert, aquest cop se’m va tallar). El procés no és gens complicat: traiem les mongetes cuites de dins del pot i les escorrem bé, dorem els alls i, a continuació, el xoriç a foc mitjà o baix perquè no se’ns cremi. Finalment, posem les mongetes ben escorregudes a la paella i les barregem amb el xoriç i l’oli. Ja tenim el primer plat fet!

 IMG_9510 IMG_9520

 IMG_9549 IMG_9552

IMG_9564

El segon plat encara és molt més fàcil que l’anterior. Agafem el conill tallat a trossos i el repartim per la rostidora. Afegim sal, oli i pebre al gust i el deixem 40 min a foc fort. L’anem controlant perquè potser es fa abans d’arribar al temps que us he dit. El problema d’aquest pas és que heu de tenir una rostidora i fogons, ja que en la vitro no funciona. He estat incapaç de trobar un enllaç per si us interessa comprar-ne una, crec que no es deu dir així.

IMG_9508 IMG_9538

IMG_9567

Finalment, l’amanida. Sempre està en tots els meus àpats i a casa en fem una per compartir-la tots. Aquest cop vaig posar enciam, surimi, xampinyons, tomàquets cherry de tres tipus (Són del Lidl i costen 1,26 €), cogombre, olives i salsa de iogurt.

IMG_9535 IMG_9534

IMG_9543

IMG_9545

B E R E N A R

Per berenar com que no tenia gaire gana, em vaig fer un batut amb un iogurt de figues i un plàtan (batedora de nou) i uns quants pistatxos.

IMG_9593

S O P A R

Aquest era l’últim àpat del dia i potser la ultima cosa productiva que feia, per tant, estava molt cansada. Per aquesta raó molts dels passos podrien estar més elaborats però per culpa del cansament no va ser possible. Començo doncs! De primer plat arròs integral amb verdures. El primer que vaig fer va ser posar a bullir l’arròs durant 20 min i mentre vaig anar fent el sofregit. Per fer-lo vaig triturar—podria haver-ho picat manualment però el cansament em va poder—la ceba, els tomàquets cherry, els xampinyons i els pebrots. Aleshores ho vaig anar posant a la paella en aquest ordre i vaig esperar que estiguessin fetes les verdures per afegir l’arròs i tirar-hi herbes.

IMG_9612 IMG_9643

IMG_9616

IMG_9622 IMG_9628

IMG_9625 IMG_9630

IMG_9633 IMG_9637

IMG_9652

IMG_9661

De segon plat vaig intentar fer un plat d’aquest que solen freqüentar el meu taulell principal de Pinterest i que va acabar resultat un intent fallit. Ho vaig salvar com vaig poder. Bé, com que m’havien sobrat pebrots vaig tallar quatre rodanxes fines i les vaig passar una mica per la paella. Un cop es van fer vaig afegir ous dintre de cada rodanxa—aquí ve la part fallida perquè gran part de l’ou es va sortir i a part estava quedant cru—i un cop fets de sota els hi vaig donar la volta perquè es fessin de dalt.

IMG_9638IMG_9647

IMG_9655

I fins aquí el meu post de cuinetes! Espero que us hagi agradat. Bé, respecte a quan publicaré la següent entrada no us puc assegurar res, ja que m’agradaria parlar-vos de la nova agenda Mr.wonderful però per això l’he de tenir. Així que de moment intentaré tenir una entrada nova preparada per divendres o dissabte perquè tinc alguna idea més senzilla. Ja veuré però espero que m’arribi a temps!!

Moltes gràcies per llegir-me!

Judita ♥

Anuncis

Deixa un comentari

