Haul d’estiu 2016

Bona tarda a tothom!

Com ja haureu intuït pel títol, avui us ensenyaré algunes de les peces de roba i calçat que m’he comprat per aquest estiu. La majoria són de rebaixes però hi ha algunes que no i per això no sé si seré capaç de trobar tots els enllaços per comprar-los en línia. De totes maneres, l’objectiu d’aquesta entrada és donar idees així que buscaré alternatives en cas de no trobar-los. Començo doncs!!

Brusa popelín de Zara

Feia molt temps que buscava una brusa així i que s’hagi posat de moda aquesta tendència s’agraeix. El color blau cel fan que quedi molt fina i femenina. El forro que te per dintre fa que doni una mica de calor però alhora és molt útil perquè es pot portar sense sostenidor. És de Zara i em va costar 22,95 €, una mica cara però és de bona qualitat. Com que me la vaig comprar abans de rebaixes, no he sigut capaç de trobar-la a la pàgina web però a continuació us deixo alguns enllaços d’alternatives (Si la trobeu, digueu-m’ho pels comentaris):

Alternativa 1    Alternativa 2   Pàgina principal de la secció

IMG_9342

IMG_9338

Camisa popelín de Zara

Aquesta camisa estilitza molt més que l’anterior, ja que és més ajustada. A més em va agradar molt el contrast que feia amb la meva pell. De totes maneres, no me la tornaria a comprar perquè s’arruga moltíssim, de fet a les fotografies ja s’aprecia (l’acabava de planxar). Em va costar 29,95€ i aquesta tenint en compte el problema de les arrugues, és bastant cara. Com que aquesta camisa també la vaig comprar abans de rebaixes no l’he trobat a la pàgina web, així que he buscat dues alternatives (tot i que sóc conscient que no s’hi assemblen gaire).

Alternativa 1   Alternativa 2

IMG_9343

IMG_9346

Vestit mono de United Colors of Benetton 

És curiós perquè es veu poc el fet que de rebaixes les botigues conservin les mateixes peces de roba que de temporada. Doncs aquest és el cas. Portava veient aquest mono des de gener i clar, com que el preu original era de 30 € ni em plantejava comprar-me’l. Aleshores, vaig anar de rebaixes i el vaig veure a meitat de preu i ni ho vaig dubtar. Em va costar 14,95 €.

Vestit mono

IMG_9438

IMG_9442

Samarreta de Jack & Jones

Sóc conscient que Jack & Jones és botiga de roba d’home però hi vaig perquè a vegades tenen samarretes que jo considero unisex. Doncs vaig encertar, com que estaven de rebaixes tenien una taula plena de samarretes molt barates i vaig trobar aquesta per 7,48 €. Crec que són ultimes talles, per tant, no he trobat l’enllaç però us recomano que us passeu per una de les seves botigues, si us interessa aquest estil clar.

IMG_9446

IMG_9489

Leggins de Women’secret

Els leggins són l’única peça de roba que he d’acabar llençant perquè se’m trenquen per tot arreu. Com que feia temps que necessitava uns nous, quan vaig veure el preu d’aquests no ho vaig dubtar ni un segon. Em van costar 3,99 € a la Women’secret i són de bona qualitat. A la pàgina web només els he trobat en un color més clar però segur que en totes les botigues físiques en tenen com aquest (gris fosc).

Leggins

IMG_9491

Sandàlies de Querolets

Entre moltes d’altres peces de roba, les sandàlies per mi eren un tabú fins fa poc. No era capaç de portar-les perquè em feia molta vergonya. Però des que em vaig atrevir, a l’estiu intento portar-les sempre. I clar, davant d’això doncs em vaig llençar i em vaig sumar a la tendència de les bio sandàlies. Aquestes són de Querolets i em van costar 49,99 € de rebaixes.

Bio Sandàlies

IMG_9362

Bambes New Balance de Foot Locker

He de dir que aquestes bambes no són gaire d’estiu però és que feia tant temps que les volia que vaig pensar: és ara o mai. Em van costar 49,50 €, una ganga, perquè eren de les últimes talles del model. No he sigut capaç de trobar-les en línia però és el model ‘wl373bp’ per si us interessen molt. De totes maneres us recomano anar a Foot Locker i mirar les ultimes talles perquè mai se sap.

Alternativa

IMG_9497

Fins aquí l’entrada d’avui, espero que us hagi agradat. La propera entrada la publicaré el dimarts i us avanço que a mi m’encanta perquè va sobre menjar i m’ho estic passant molt bé fent-la. Així que espero que a vosaltres també!! Fins dimarts doncs i com sempre…

Moltíssimes gràcies per llegir-me!

Judita ♥

Anuncis

2 thoughts on “Haul d’estiu 2016

  1. He de dir que m’encanta la samarreta del Jack and Jones… Mai havia passat per aquesta botiga (sóc més del Kaotiko si vull comprar samarretes “unisex”) però després de veure aquesta… Molt possiblement aniré a donar-li un cop d’ull. Moltes gràcies pels consells, Judita!

    M'agrada

    • Holi, m’encanta perquè que el blog sigui en català no vol dir que tu també m’hagis de comentar en català, se’m fa super estrany però grasiiiias per la intenció!
      Bien, deberías pasarte si o si por Jack and Jones porque te va a gustar mucho. Yo antes también frecuentaba Kaotiko però ha cambiado mucho y para mi a peor. Y de nada, me alegro que te hayan servido, nos vemos prontito!
      Un besi amigui ❤

      M'agrada

Deixa un comentari

