Imprescindibles per maquillar-me

Bon tarda a tothom!

Si, segueixo viva o això crec. Ja he començat a treballar i a les tardes també vaig al gimnàs, així que quan arribo a casa estic molt cansada però aquest cap de setmana m’he posat i, com heu pogut veure els que em seguiu des de fa temps, he fet alguns canvis al blog. A veure si la nova imatge em serveix de motivació per publicar més sovint.

Com es pot intuir pel títol, l’entrada d’avui va sobre els productes que jo faig servir a l’hora de maquillar-me, els meus imprescindibles. Així com també, us explicaré el procés que segueixo per maquillar-me. A continuació, veureu que hi ha productes bastant més cars que d’altres són fruit d’atacs de compradora compulsiva o bé perquè no m’agrada arriscar-me a tenir reaccions. Tot i que, així a grans trets hi ha de tot i espero que us doni idees o us serveixi per conèixer productes nous.

Primer pas: H I D R A T A C I Ó

El primer que faig abans de començar a maquillar-me és aplicar-me una crema hidratant en abundància per tota la cara. Vaig canviant, tant la de La Roche-Posay com la d’Avène són cremes per evitar l’aparició d’acne i a vegades faig servir la de Nivea, ja que en ser la soft no em deixa la cara greixosa. A continuació, un cop s’ha assecat la crema, em poso una mica de The Porefessional per la zona del nas i del front que és com una silicona que tapa els porus i deixa la pell suau i uniforme pel que fa al tacte. Aquesta que apareix a la fotografia és una minitalla, però el preu és el de l’original que té 22ml. Us la recomano, tot i que no per utilitzar-la diàriament perquè aleshores el que fas és no deixar respirar la pell.

 IMG_9388-2

Segon pas: B A S E

El segon que faig és aplicar-me el corrector. El que jo utilitzo no cobreix gaire però sí que és molt hidratant i m’ho noto. Tot i així, el preu crec que no està del tot justificat. Per posar-me’l faig dos triangles invertits a la zona de sota els ulls directament amb la barra del producte i a continuació els difumino amb el pinzell. Un cop aplicat al corrector i prèviament a aquest pas haver posat el pot de base de maquillatge al revés, ja que no té aplicador, m’aplico la base mitjançant el pinzell de llengua de gat. No necessito molta quantitat, ja que aquesta base cobreix bastant. De fet, he llegit diversos cops que és la còpia low cost de la base de maquillatge Studio Fix Fluid de MAC (31.00€) però jo com que no em maquillo gaire doncs amb aquesta ja em conformo. Un cop aplicada la base l’acabo de repartir amb els dits perquè quedi més uniforme i a vegades, fins i tot, em passo un disc de cotó fluix per eliminar la que sobra. Potser ja va sent hora d’invertir en una esponja per difuminar sense arribar al nivell de la Beauty Blender.

IMG_9392-1

Tercer pas:  C O L O R 

El tercer pas consisteix a donar color a la cara perquè amb l’aplicació de la base, el color de la cara és uniforme i apagat. Per aquesta raó, un cop aplicada, em poso polvos per tota la cara. Agafo un pinzell gruixut o amb la mateixa esponja que ve amb els polvos que jo faig servir i els reparteixo bé. Després amb el pinzell de coleret donant uns tocs molts suaus al producte, perquè està molt pigmentat, me l’aplico per la zona dels pòmuls de dins cap a fora i a la zona del nas. D’aquesta manera aconsegueixo un efecte com si m’hagués cremat, però a mi ja m’agrada perquè crec que dóna vitalitat a la cara.

IMG_9393 -1

Quart pas: U L L S 

El quart pas, dintre del que trigo a maquillar-me, és el que més temps m’ocupa. Primer em pentino les celles i les pinto però molt suau, ja que les tinc molt fosques i ja fan prou contrast amb el cabell per repassar-les més. El llapis que utilitzo és d’una marca que se sol trobar a les estètiques. A continuació, m’aplico les ombres i les que jo utilitzo són les de la paleta The Nudes de Maybelline. He provat ombres d’alta gamma i he de dir que es nota la diferència en la duració, tot i que, he de dir que aquestes aguanten prou bé el dia i són bastant pigmentades. Normalment escolleixo un color neutre i sense purpurina com a base per a la parpella i repasso l’arc de la cella amb un color clar. A continuació, difumino amb el pinzell una ombra més fosca per la V externa de la parpella i m’aplico una ombra brillant al llagrimal i al centre de la parpella. A les pestanyes no els hi dedico gaire temps perquè si no em queden bé a la primera, després ja resulta impossible arregla-les i l’únic que faig és aplicar més mascara i acabo semblant la Irma del Emperador y sus locuras. Fora bromes perquè aquest efecte els hi agrada a moltes noies però jo que prefereixo que el maquillatge quedi natural doncs no m’agrada.

IMG_9395-1

Cinquè pas: L L A V I S

El cinquè pas últimament s’ha convertit en una rutina i és trist perquè tinc diverses possibilitats a escollir però sempre m’acabo decantant pel mateix. I és que últimament els pintallavis fixos m’han fet estancar però és que són tan còmodes que em resulta inevitable fer-los servir. La solució seria comprar-me més per dissimular-ho. Si coneixeu marques que en tinguin, deixeu-me-les als comentaris perquè tant Astor com Maybelline tenen un ventall de colors bastant limitada. Quan m’atreveixo a deixar de costat els pintallavis fixos, faig servir el de Kiko que és un color bastant natural o el del Mercadona que he de dir que és de bastant qualitat o també, a vegades, m’atreveixo amb el de Mac que és un vermell molt intens.

IMG_9398-1

Després d’aquest llarg procés, aparentment perquè trigo 10 minuts, aquest és el resultat final. Tenint en compte que en les fotografies el maquillatge no s’aprecia igual que en persona, crec que es veu que és un maquillatge bastant natural. Aquest cop vaig escollir el pintallavis de Maybelline de llarga duració el color 542 Cherry Pie. Per cert, aquí queda demostrat que sóc poc fotogènica però jo ho intento.

IMG_9408-1

Fins aquí l’entrada d’avui, de nou us demano disculpes per no publicar més sovint. Estic desitjant acabar de decorar la meva habitació per ensenyar-vos alguns detalls i donar-vos idees. A veure si abans que s’acabin les rebaixes puc anar a Ikea. Bé, espero que us hagi agradat aquesta entrada i que si teniu algun dubte o considereu que m’equivoco en algun dels passos no dubteu en comentar-m’ho.

Moltes gràcies per llegir-me!!

Judita ♥

Anuncis

3 thoughts on “Imprescindibles per maquillar-me

  1. Holiiiii! Estava desitjant moltíssim aquest post, ja ho saps!
    La teva rutina de maquillatge està super treballada, només he trobat a faltar dues coses:
    un eyeliner potentorro que aguanti bé el caloret (tattoo liner de Kat Von D per mi és el millor) i uns polvos de sol o bronzer que per l’estiu son un MUSSSSST! Et recomano Hoola de Benefit, que a més serveixen per fer el ‘contouring’ per si t’atreveixes (son una mica cars però a Sephora tenen una minitalla que pot durar l’estiu sencer de sobres) i si vols una opció més low cost els Polvos de Sol de mercadona van genial i tenen un color preciòs 🙂
    M’encanta el nou look del blog i estaria genial veure’t a més fotos sovint, dius que no ets fotogènica perquè no m’has vist a mi… xD
    Petonets i ànims amb el curro i el gym!!

    M'agrada

    • Holi guapa!
      Doncs t’explico, les dues coses que trobes a faltar no hi són perquè no sé fer-les. SI, no em sé fer l’eyeliner ni el contouring de fet sempre que ho intento, l’acabo difuminant tant que ni s’aprecia. Però ho tindré molt en compte, conec els dos productes que em recomanes a veure si m’atreveixo ja d’una vegada.
      Me n’alegro molt que t’agradi i xi, jo també espero perdre una mica la por a les fotos.
      Un petó i bon estiu bb!

      M'agrada

Deixa un comentari

