No tornaré a comprar mai més…

Bon tarda a tots!!

Per fi ja estic de vacances! Bé, parcialment perquè la setmana que ve començo a treballar. Però el cas és que ja he acabat els exàmens i el curs i amb una mica de sort ho aprovaré tot. Així que abans d’explicar el tema de l’entrada d’avui, m’agradaria desitjar-vos molta sort a tots els que comenceu exàmens ara i molts ànims que ja no us queda res.

En aquesta entrada he fet un recull de les coses, com bé diu el títol, que no tornaré a comprar mai més per diversos motius. Totes estan relacionades amb la cosmètica així que no li dono més voltes i començo!

En primer lloc està la màscara per al cabell Tree minute miracle de Aussie. No la tornaria a comprar perquè no compleix el que promet: no repara el cabell. Sóc conscient que cap producte capil·lar és capaç de tancar les puntes i arreglar el cabell, però sí que és cert que m’esperava que ho fes parcialment. A mi l’únic efecte que em fa és deixar-me el cabell suau i amb bona olor, però ni més brillant ni em suavitza les cutícules danyades. Per tant, crec que abans de tornar-lo a comprar, buscaré altres productes que resultin ser més fidels al que prometen.

Mascarilla 3 minute miracle de Aussie. 4,99€

Mascarilla 3 minute miracle de Aussie. 4,99€

En segon lloc i continuant amb la línia de productes per al cabell vaig cometre el gran error de comprar el xampú i la màscara hidra liso 72 horas de Fructis. Dic gran error perquè ho vaig fer sense consultar cap opinió a través de la xarxa i fiant-me només d’una que possiblement era comprada. M’explico: recentment les marques s’han adonat que a les xarxes socials hi ha determinada gent que té força influència i, per això, aposten per realitzar publicitat a través d’aquestes persones. Jo aquests productes els vaig conèixer a través d’una noia que recentment s’ha obert un canal a Youtube. En un dels seus vídeos ella explicava que sempre l’havia utilitzat i que ara que des de la marca havien contactat amb ella, no li suposava cap problema promocionar-la. No ho poso en dubte, però a mi no m’ha funcionat. És més, no només no m’allisa el cabell com promet el producte, sinó que a sobre me’l deixa molt greixós. L’he provat molts cops, donant-li diverses oportunitats i em sap greu però no sóc capaç de sortir al carrer amb el cabell d’aquesta manera. Així que davant d’això, us deixo una petita recomanació: abans de comprar un producte no us arrisqueu i busqueu informació vàlida, opinions que no estiguin comprades, avaluacions dels productes amb imatges reals; entre d’altres.

Xampú i màscara hidra liso 72 horas de Fructis 4.95€

Xampú i màscara hidra liso 72 horas de Fructis 4.95€

En tercer lloc, canviant completament el tipus de producte i aprofitant alhora que s’acosta l’estiu, us parlaré de les maquinetes de depilar Bleeze de Venus. Sí que és cert que aquestes maquinetes compleixen el que prometen: ofereixen un acabat perfecte i el gel que tenen incorporat facilita la depilació. El problema que jo he trobat és que, a part del fet que gran part del gel es perd quan les neteges, no dura més de dos mesos, ja que quan s’acaba el gel és impossible fer-la servir. Davant d’això, qui s’ho pugui permetre cap problema però jo per exemple no puc anar llençant maquinetes cada dos mesos i menys al preu que costen. Com a alternativa us recomano la Maquinilla Venus Original o la Maquinilla Venus Embrace Sensitive que, tot i que, aquesta també té gel quan s’acaba es pot continuar utilitzant.

Breeze Venus Gillette (Recanvis 13 €)

Breeze Venus Gillette (Recanvis 13 €)

En quart i últim lloc, m’agradaria començar ja amb el producte però és que abans tinc una gran necessitat d’explicar una cosa. Quan tu vas a una botiga on venen maquillatge sempre has d’anar amb una idea i havent buscat informació prèviament, ja que, segons la meva experiència, l’objectiu que els fixen a les dependentes és vendre’t el que sigui tant si és el que demanes com si no. Així va ser com jo em vaig emportar a casa un pintallavis que ni era fix, ni era mate i que a sobre tacava. Va ser un fracàs total, ja que jo me’l vaig provar a la mà i funcionava i la noia em va assegurar mil cops que complia els requisits però en arribar a casa i provar-me’l, a part que ja no el podia tornar, el resultat era horrible. Les dents tacades i el pintallavis tacava, és a dir, no era fix. Per tal que no cometeu el mateix error que jo és el pintallavis Velvet Matte (el color Damask) de Palladio, el color és preciós però no compleix el que promet o si més no, el que em van dir que prometia.

Velvet Matte color Damask de Palladio 3,95€

Velvet Matte color Damask de Palladio 3,95€

I aquí acaba l’entrada d’avui, òbviament podria haver posat molts més productes però he pensat que per ser la primera entrada després de tant temps sense publicar, no havia de ser gaire llarga. A més, com que ja estic de vacances podré publicar més sovint, ja que tinc moltes coses que explicar-vos. I com sempre…

Moltes gràcies per llegir-me!!

Judita ♥

Anuncis

One thought on “No tornaré a comprar mai més…

Deixa un comentari

