Bols de cereals, fruita i iogurt

Bon dia a tothom!

Espero que us hagi anat molt bé la setmana, una menys i ara toca descansar que és cap de setmana. Bé, descansar a mitges perquè jo just ara començo a preparar-me els finals. Com que sempre us parlo de la meva afició pel menjar i de fet és molt possible que alguns em seguiu al meu compte d’Instagram @jmgfooddiaries, he decidit que pròximament publicaré una entrada amb diverses receptes. Jo tot això ho faig sense tenir coneixements ferms sobre la matèria, simplement perquè m’agrada i confio en què algun dia pugui realitzar algun curs de cuina per poder aprendre una mica més.

Ja no m’enrotllo més, dit això avui us porto dues propostes que com diu el títol estan relacionades amb un bol. Sí, els típics que es veuen últimament per Instagram, però no tan complexos i molt més ràpids de fer. Som-hi doncs!

Aquest és el primer, què us sembla?

IMG_9260-1

I N G R E D I E N T S

  • Un iogurt natural de la casa ‘Gerveis‘, una marca que és molt, molt econòmica i que està bastant bé de qualitat (us la recomano, si sou de menjar bastants iogurts).
  • 8 maduixes petites. Jo a casa compro una caixa d’aquestes de fusta i em sol durar dues setmanes.
  • Gerds al gust. Aquests són de l’Eroski i em van costar dos euros com a molt, però a Casa Ametller també en tenen tot i que són més cars (4€).
  • Musli de xocolata. Aquest en concret és un ecològic (que vaig comprar a Casa Ametller, però que realment no val la pena en el sentit que podeu trobar-ne d’altres igual de bons i més barats; és només l’afegit que és ecològic.
  • Una mica de mel per treure l’acidesa del iogurt i les maduixes.

I aquest és el segon:

IMG_9274-1

I N G R E D I E N T S

  • Un iogurt natural, el mateix que en l’anterior.
  • Nabius al gust. El mateix que amb els gerds de l’anterior bol, aquest són de l’eroski que són molt més econòmics que els de Casa Ametller però el cas és que els podeu trobar als dos llocs.
  • Musli de fruita seca. Aquest és de l’esclat i m’ha sorprès molt perquè excepte algun tros que sembla fruita confitada (no m’agrada) la resta està molt aconseguit i el preu em sembla recordar que no arribava als dos euros o dos euros i poc.

Com heu pogut veure, són receptes molt senzilles que requereixen ingredients que ens poden servir per diversos cops i que, a més a més, són molt personalitzables. Vull dir que jo quan no tinc maduixes o gerds m’hi poso poma i plàtan, i que mai me’ls faig de la mateixa manera. Realment mai he provat un d’aquells bols tan colorits que ara estan tant de moda, però pel que se estan fets amb fruita triturada i això no em crida gaire l’atenció. Jo prefereixo posar de base un iogurt o llet i a partir d’aquí afegir el que sigui. I vosaltres? Teniu alguna altra combinació? Deixeu-me-la als comentaris! He estat buscant la manera de preparar una enquesta perquè poguéssiu triar quina voleu que sigui la següent entrada entre diversos temes, peeero..no ho he sabut fer. Així que com a alternativa m’ho podeu dir per Snapchat ( el meu compte: juuudita ) i escollir entre aquestes opcions:

  1. Maquillatge per portar un dia qualsevol (us ensenyaré la meva petita col·lecció, ja que tot el que tinc ho utilitzo).
  2. Operació bikini: la meva rutina del gimnàs, que menjo i la ressenya d’un producte que he rebut recentment.
  3. Algun Tag: m’heu de dir quin.
  4. Decoració de la meva habitació, idees per decorar la vostre o simplement per coneixem més.
  5. Els productes que mai tornaria a comprar.
  6. Com organitzo els meus apunts (necessito la capturadora de pantalla per fer això, pero bé..ho podría intentar).

Espero les vostres peticions, gràcies per col·laborar i…

Moltes gràcies per llegir-me, espero poder publicar molt aviat!

Judita ♥

Anuncis

Deixa un comentari

