Dos canvis en una entrada

Bona tarda a tothom!

Espero que la vostra setmana comenci tan bé com la meva, molts ànims a tothom que ja queda poc per l’estiu! Bé, primer de tot m’agradaria demanar perdó perquè porto gairebé dues setmanes sense publicar absolutament res. Em sap greu però fins ara no he tingut gens de temps per preparar alguna cosa decent. Començo ja que l’entrada crec que serà bastant llarga. Avui us parlaré de dos canvis importants per mi: el llenguatge del Blog i la meva manera de comprar roba.

En primer lloc, he decidit escriure el Blog en l’idioma en què més bé m’expresso: el català. Considero que d’aquesta manera podré ser més jo i alhora més pròxima. No descarto que algun dia em pugui dedicar a traduir les entrades en castellà i, fins i tot, en anglès, però de moment m’és impossible.

Aquest pas ha estat molt difícil per mi, ja que crec que possiblement el Blog ja no tingui tanta repercussió (si és que en tenia alguna) però també crec que he de ser jo mateixa i per tant he de fer el que em faci sentir més còmode. A partir d’ara les meves entrades no tindran un vocabulari tan jerarquitzat o això espero, a més crec que seré capaç de convertir-les en algo molt més personal. Així doncs, primer canvi explicat!

El segon canvi té a veure amb la meva manera de comprar roba i el meu estil de vestir. Us he de dir, primer de tot, que fa tres anys que estic intentant canviar la meva manera de vestir però em resulta molt complicat sortir-me dels meus esquemes. Malgrat que crec que necessitaré tres anys més per guanyar confiança, a poc a poc ho estic aconseguint.

Però aquest no és el tema principal del qual us vull parlar avui, té més relació amb les marques i les empreses que tenen el monopoli de la roba. Començaré explicant-vos que jo abans ni em plantejava poder posar-me unes bambes o una samarreta que no fossin de marca, pensava que aquest fet estava relacionat amb la qualitat i, perquè no, em donava una certa seguretat. La última compra que em va fer detonar i canviar d’opinió va ser la d’unes bambes, les Nike Huarache. Que no dic que no siguin unes bones bambes, ho són, simplement que ara ho penso i crec que amb el que vaig invertir amb elles podria haver-me comprat moltes altres peces de roba o haver anat de cap de setmana amb el meu novio quatre cops o haver sortit amb les amigues dotze, entre mil coses més; però jo vaig decidir invertir-ho en unes bambes. Que no me’n penedeixo, però no ho tornaré a fer més perquè he arribat a la conclusió que hi ha coses més importants que vestir amb coses cares. Fins ara crec que no esteu entenent gaire. Us explico.

Jo distingeixo dos tipus de roba el que jo dic de ‘nena’, que és la roba que solen portar totes les noies (femenina), i el de ‘samarretes i bambes’. El de samarretes i bambes que és el que estic intentant eclipsar, tot i que no el vull abandonar del tot, és el que em surt més car, ja que parlem de marques com Quicksilver, Billabong, Vans, Element i Nike. Però el problema que jo trobo és que les botigues que m’ofereixen coses de l’altre estil que serien Zara, Pull and Bear, Mango, entre d’altres, crec que la qualitat no s’equipara al preu. És a dir, a mi em sap molt greu pagar 15 euros per una samarreta que sé que em durarà una temporada. Que a vegades trobes coses a bon preu i de molt bona qualitat, però això passa un cop cada deu que hi vaig.

Davant d’això, m’he plantejat trobar alternatives a aquestes grans empreses, que tenen el monopoli, que m’ofereixin qualitat i preus assequibles. Si en sabeu d’alguna, deixeu m’ho als comentaris. Estaré encantada d’anar-hi. Per mi és un esforç molt gran, ja que suposa desmarcar-me en certa manera de la resta, però crec que d’aquesta manera podré trobar el meu estil propi i seleccionar per mi mateixa que és el que em vull posar. També he de dir que mai he sigut de vestir de temporada, a la moda, sóc més de comprar coses bàsiques que em puguin servir d’un any per l’altre i que a l’any següent no pensi ‘per què em vaig comprar allò que ara em sembla tan horrible?’.

Espero que aquesta entrada hagi servit ni que sigui per conscienciar-vos una mica a l’hora de decidir com esteu invertint els vostres diners, si no és el cas i heu arribat fins aquí moltíssimes gràcies per llegir-me igualment. De totes maneres us espero en la propera entrada i espero que sigui molt aviat!

Judita ♥

 

Anuncis

One thought on “Dos canvis en una entrada

Deixa un comentari

